Jio brought special offers , 24GB free 4G data

By Staff Reporter – 8th July, 2017

After the introduction of a single tax payment across the country, this is the first best offer which has been introduced by Mukesh Ambani’s Jio.

 

It has been informed by Jio that the GST Starter Kit will be available with Jio WiFi devices . If you purchase Jio Starter Kit , you will get 24GB free 4G data. GST Starter Kit price is only about Rs. 1999.

To get this kit, order to Jio’s web site and ,you have to take Jio SIM from any Reliance Digital store. Then you will have to register some important information on the website.

You will get this special offer when all is well. It has been informed by the Jio Association that they have brought this GST Starter Kit to the market for the benefit of taxpayers .

Jio -এর নতুন অফার , ২৪ জি.বি ৪ জি ডেটা

সারা দেশে এক কর ব্যব্স্থা চালু হওয়ার পর এই প্রথম সেরা অফার নিয়ে এল মুকেশ আম্বানির জিও । জিও-এর পক্ষ থেকে জানান হয়েছে জিও ওয়াইফাই ডিভাইসের সাথে পাওয়া যাবে জিএসটি স্টার্টার কিট । তাতে পাওয়া যাবে ২৪ জিবি ফ্রি ৪জি ডেটা ।

জিএসটি স্টার্টার কিট-এর দাম মাত্র ১৯৯৯ টাকা। এই কিট পেতে জিও-এর ওয়েবসাইতে গিয়ে অর্ডার দিতে হাবে এবং জিও সিম তুলতে হাবে যে কোনও রিলায়েন্স ডিজিটাল স্টোরে গিয়ে।

তারপর আবার ওয়েবসাইটে কিছু গুরুত্বপূর্ন তথ্য নথিভুক্ত করতে হবে । সব ঠিকঠাক হলেই আপনি পেয়ে যাবেন এই বিশেষ অফার । জিও সংস্থার পক্ষ থেকে জানানো হয়েছে যে নতুন জি.এস.টি কর ব্যব্স্থা চালু হওয়ার জন্য করদাতাদের সুবিধার জন্য এই জিএসটি স্টার্টার কিট বাজারে এনেছেন তারা ।

More Related News From Chakdaha 24x7